Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
Ölümün kıyısında, onu anlayacak, ona acıyacak hiç kimse olmadan böyle tek başına yaşayacaktı.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Gelmem dediğime bakma Eğer geliyorsam, Eğer gideceksem.. Bırakma

Kitapilyy0

, bir kitap okudu
5/10
·208 syf.·
31 saatte okudu
·
2024 28. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Yazmadığınıza bakılırsa iyi halde olmalısınız; bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız, böyle ise sevinmem gerekir.
Hayatımız diyorum, nasıl olsa bulanık bir su…