Sen çok güzel bir kitapsın cidden bişey olmasın diye elimde olsa dokunamayacak kadar sakınıyordum. Çok sevdim Ege nin heiley17 yi bulma çabaları hele. Cidden güzel bir kitap dostluk arkadaşlık olsun her haliyle güzeldi bence. Sürekli acaba heiley17 şumu bumu diye düşünmek de pek bi eğlenceliydi. Öneririm okuyun.
Ben gerçekten çok beğenmiştim hem mizah olsun hem aşk olsun hem arkadaşlık dost olsun eline sağlık Büşra Yılmaz. Diğer bir kitabı da harika Ölüme Fısıldayan Adam okuyun Kesin öneririm.