tahasüngah

tahasüngah
@Kitapkeyfim
“dünya madem fanidir, değmiyor alaka-i kalbe.”
"Eğer biz ahlâk-ı İslâmiyenin ve hakaik-i imaniyenin kemalâtını ef'alimizle izhar etsek, sair dinlerin tâbileri elbette cemaatlerle İslâmiyet'e girecekler. Belki küre-i arzın bazı kıt'aları ve devletleri de İslâmiyet'e dehalet edecekler."
Sayfa 2 - Envar neşriyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ratatuy❤️
“Ben ruhi Bey Nasılım “, Edip Cansever
İnsanları yakınlaştıranın ,mutluluklardan çok mutsuzluklardan olduğunu düşündüğümden…Sevinci paylaşmak kolay ama kederi öyle mi?