Aygün♡

Aygün♡
@Kitapkurdu_232
23/02 Ve kitaptaki insanları sokaktaki insanlardan daha çok sevdim... youtu.be/cliwi3zFAtw Gerekli bir durum yoksa mesaj atmayın! gidanikoru.com/dunyarekoru
Öğrenci
Diyarbekir
15 Mart 2002
277 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
"Bazen tűkeniyoгuz, şikayet sayma Rabb'im"...🥀
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vicdan kalp penceresinden bakar. Akıl gözünü kapasa da vicdanın gözü daima açıktır.🌿 Bediüzzaman Said Nursî
Din
yine de içimdeki uçurtma sevdası hep var olacak...
Yine geçmişteyiz yine hüzünlü bi kız çocuğu... Hiç bir zaman kendimi bi çocuk olarak göremedim yaşıtlarımı parkta görünce keşke bende çocuk olsaydım demek... Bunu demek nasıl bir duygu ah bilseniz... İçindeki çocuğu öldürme derler ya hani işte ben içimdeki çocuğu bırak, dışımdakini bile ta çocuk iken öldürdüm... Küçük bir bedenin taşıdığı onca yük yüz ifademe öyle bir işledi ki hep sabit ve soğuk baktım dünyaya.Evet yaşlanmamış olabilirim ama ben çoktan büyüdüm ve içimdeki çocuk çoktan terk etti beni... Bir oyuncak uğruna veya bir çikolata uğruna ağladığım tek bir gün yok desem garipsemeyin çünkü ben küçük değildim... Kendimi hep buna inandırdım; "Ben çocuk değilim!" Geçmişte yaşayamazdım elbette hep önüme baktım ama aklımda ister istemez geçmişin izleri dolandı durdu... İnsanlar çocukluğunu özlerken ben çocukluğumdan kaçtım. Kalbim artık donmuştu insanlara karşı ruhum ise yorgun ve içine kapanmıştı... Dışarda olup bitenlere kayıtsız kalmak hep zoruma gitti ama ne varki elimden köşede olanları izlemekten başka bir şey gelmiyordu. Ruhum hep benimle savaş verdi... En büyük savaş benim içimde benliğimle verdiğim mücadeleydi. Sevilirsem belki bir şeyler değişir diye düşünmüştüm ama gel gör ki insanlar yalnızca çıkarları uğruna seviyormuş başarımla sevildim ama yere düştüğümde elimden tutan yoktu... Hocalarım arkadaşlarım hatta annem babam... Başarılı olduğum dönemler gerçekten sevildiğimi sandım oysa sevilen sadece başarım idi... Artık sevilmek istemiyordum çünkü bu yüceltilen duygu bile sahteydi... Çocukluğumu öldüren katil kimdi peki? Ben miydim yoksa... Hayır hayır ben olamazdım bunu...bunu... Her neyse kendime bile itiraf edemediğim duygularla boğuşmaya devam ediyorum işte. Her şeye rağmen hayat güzeldi; okunacak kitaplar, sevilecek kediler ve açacak papatyalar vardı
Hayat
Hayat Leyla'yla geçer ama gönül her zaman Mevla'yi seçer.. Leyla belki bırakıp gider ama ne biz Mevla'dan ne de 'O' bizden Vazgeçer.. Mevlana Celaleddin-i Rumi
Din
"Cenâb-ı Hakk’a hadsiz şükür ederim ki; beni bana beğendirmemiş, dehşetli kusurlarımı bana göstermiş.’’ Bediüzzaman Said Nursî
Din