Aygün♡

Aygün♡
@Kitapkurdu_232
23/02 Ve kitaptaki insanları sokaktaki insanlardan daha çok sevdim... youtu.be/cliwi3zFAtw Gerekli bir durum yoksa mesaj atmayın! gidanikoru.com/dunyarekoru
Öğrenci
Diyarbekir
15 Mart 2002
277 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
söylenecek çok şey var bi iletiye sığdıramadım..
İçimde yine o bastıramadığım doğuştan süregelen sıkıntı... Düşünüyorum bazen ah aslında bazen değil her zaman kafamın içindeki susturamadığım sesler düşündürüyor beni... Düşünürken dünyadan uzaklaştığımı sanıyorum oysa sadece bi anlığına dünyayı görmezden geliyormuşum. Kafamda öyle bi gürültü var ki sesleri duymamak adına sığındığım kitaplarım bile bazen susturamıyor... Dalıp gidiyorum adını bilmediğim yerlere... Derdin nedir diyenlere cevap veremiyorum çünkü ne olduğunu ben bile bilmiyorum. Tek bildiğim bi şey var hep bir arayış içindeyim ne aradağımı kendim de bulamadım ama manasız bi şekilde bi beklentim var sokaktan geçerken, otobüste, evde, izlediğim dizilerde ve hatta okuduğum kitaplarda.... Her yerde aynı şeyi arıyorum ama henüz ne olduğunu ben bile bulamadım. Bana bu satırları yazdıran nedir kafamın içinde dolanıp duran göğsümü daraltan o şey ne?... Her sorunun cevabı olmaz demişti bir hocam. Ben de madem cevabı yok neden o sorular oluştu demiştim... Sahi sorular cevap almak için oluşmamış mıydı... İç dünyama o kadar dalıyorum ki bazen dış dünyada olup bitenleri göremiyorum bile... Hep o arayış ve hep cevabını bulamadığım sorular... Düşüncelerimde boğulmaktan korkuyorum. Şunu da biliyorum ki ruhum çoktan pes edecek durumda o kadar yorgun ki çantasını toplamış gitmeye hazır gibi... Yağmurlu havalarda içime oturan hüzün ve tatlı huzur, kitap okurken içinde kaybolduğum hayatlar, ve Rabb'imin beni beş vakit huzuruna beklediği gerçeği biraz olsun içimi rahatlatıyor olsa da kalbimdeki hüzün hiç bir zaman çıkmıyor ordan... Kim bilir belki de bu dünyaya ait olmadığımdandır...
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dünyayı sessize al...
+Uyuyunca acılar geçecek mi Mira? -Hayır... Geçmeyecek küçüğüm. Ama acıyı unutacaksın bi süre... +Öyleyse dünya yı sessize al Mira... Acılarımı unutmaya ihtiyacım var bunun için de uyumam lazım. -...
Hayat
"Çabaladığım her şeyin enkazında kalıyorum. Bu çok AĞIR.''
1000Kitap
dünya hassas kalpliler için cehennemdir..
Şunu anladım ki ; kolay incinen, narin, her ince ayrıntıyı bile düşünecek kadar hassas, kırılınca kendi içine çekilecek kadar duygusal olmak insanı çok yıpratıyor. Kimse bu kadar ince düşünen birinin duygularının yoğunluğuyla ilgilenmiyor ve kimse narinsin diye kırmaktan çekinmiyor.🍂
Edebiyat