Aygün♡

Aygün♡
@Kitapkurdu_232
23/02 Ve kitaptaki insanları sokaktaki insanlardan daha çok sevdim... youtu.be/cliwi3zFAtw Gerekli bir durum yoksa mesaj atmayın! gidanikoru.com/dunyarekoru
Öğrenci
Diyarbekir
15 Mart 2002
277 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Uyu artık diyen beynimi dinlemiyor kalbim... ^-^
Ah İnsanlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Durduk yere kendimi çok hüzünlü ve kırgın hissediyorum. Kim bilir hangi birikmiş olayların ruhuma yansıması bu...🥀
İnsan
Zanna kapılıp kabul etmeyiz bunu diyen, Halil gibi kabul ettim, teslim oldum deseydi gölge gibi baş aşağı yere düşen nefsi, başı yücelerde bir güneş kesilirdi... Mevlana Celaleddin-i Rumi
1000Kitap
Günaydın gecem; Herşey senle iki katı anlam buluyo. duygu, his, anı, düşünce, uzaklara hasret varda var...
Edebiyat
-Çok şey yitirdik! +Mesela ? -Duygularımızı ve hislerimizi. + .....
Edebiyat