"Kalk ve devam et."
"Yaralasar, efendim."
" 'Yarasalar' demek istedin sanırım?"
"Hayır, yaralasar, efendim."
"Açıkla!"
"Kolumu kestin, vicdansızın oğlu! Yaraladın bari sar! Yarala-sar"
Üzüntü, sevinç, korku, gerilim, macera, aşk... gibi gibi birçok duyguyu bize hissettiren bir kitaptı Yaralasar. Kitabın yani serinin başından sonuna kadar Sedef'in hayat mücadelesini okuyoruz. Nefes aldığı her saniye ölümü düşleyen bir kızın hayatta kalma mücadelesi...
Anne karnında başlayan yaşam çabası senelerce devam eden çocuk, hayatının bir kısmını tekin olmayan sokaklarda kimsesizce geçiriyor, zamanla başına gelen olayları okuyoruz kitapta. Hayatın adaletsizliği Sedef'in yaşadığı olaylarla bir defa daha ben buradayım diyor. Zorlu bir mücadele veriyor Yankı, fakat bunca zorluğa rağmen gülümsemeyi iyi biliyor. Hayata rağmen hayatta kalmayı başarmak herkes için kolay değil, hatta kimse için kolay değil. Yaşamda bize en büyük engel benliğimizdir, yaşamak için benliğimizi özenle ördüğü duvarları yine benliğimizi ile yok etmeliyiz. Sedef, başına gelen olaylara karşı tavrı ile bize bu mücadeleyi çok güzel anlatmış. Okurken çok empati kurduğum, kendimi bütün karakterlerin yerinde hissedebildiğim, ve bir solukta okuduğum muhteşem bir seriydi. Umarım okuyan herkes beğenmiştir :)