Hayalet:Doktorun kapısını çalacak mısın?
Bu defa derin bir nefes vererek yanıt yazdım.
Nazlı:Bu şekilde bir yere varamayacaksın.
Bu saçmalığı kimin yaptığını bilmiyordum ama ne merak ediyordum ne de peşine düşecektim.Her kimse,benden istediği bariz şekilde buydu ve istediğini ona vermeyecektim;zaten ne önemi vardı,bana ne yapabilirdi,bana hiç kimse bir şey yapamazdı.
Hayalet:Arkadaşlarının sana nasıl verebildiklerini görüyor musun?Seninle birlikte bunu izlemeye devam edeceğim.
Nazlı:Yanılıyorsun.
Hayalet:Sen yanılıyorsun.Yıllar sonra ilk defa,itinayla ördüğün kalenin duvarları çatlıyor.
Nazlı:Hayır.
Hayalet:Sana değer vermiyorlar ama sen onlara değer verdin,değil mi?
Nazlı:Öyle bir şey olmadı!
Hayalet:Canını yaktıkları zaman ben de oradaydım.Görmezden gelmek beni görünmez yapmıyor.
Nazlı:Orada değildin.Olanları bilmiyorsun.Onlarla birlikte ben yaşadım.
Hayalet:Ve her defasında yaptıklarına sessiz kaldın;seni,büyüttüğün,onun büyüttüğü o kızı ezip geçmelerine izin verdin.
Nazlı:Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorsun!
Hayalet:Gitmesini istemeseydin hala güvende olurdun.Bunu biliyorum.
Nazlı:Gitmesi gerekiyordu,bunu neden anlamıyorsun.Senin de buna bir son vermen gerekiyor.
Hayalet:Yalnızlığı,sandığın kadar iyi idare edemedin!İtiraf et artık,canını yakmalarına izin verdin.
Nazlı:Ben sadece o kapıyı araladım,içeri girmelerine izin vermedim.Canımı yakmadılar,canımı yakabileceklerini gördüğüm an durdum!
Hayalet:Durmadın,durmuyorsun!Hala devam ediyorsun.Hala onların yanındasın.Korkuyorsun!
Nazlı:Bu korku değil.Ben mecburum.
Hayalet:Ne zamandan beri birilerinin varlığına mecbursun?
Nazlı:Tek başıma olmaktan yorulduğumdan beri,tek başıma savaşmak kayıptan başka bir şey vermedi.
Hayalet:Onlarla da kazanamayacaksın.
Nazlı:Ama onlar da kazanamayacak.
Hayalet:Açık verdin.Kapıyı