Düşünce yapımı tamamen değiştiren bir kitap oldu. Artık "neden" diye sormuyorum hiç kendime. Her zaman en iyisini düşünmeye çalışıyorum. Kitap size olumlu düşünmeyi ve hayatını isterseniz nasıl şekillendireceğinizi öğretiyor
Bu kadar kötülüğün olduğu bu dünyada bir de Firdevs'in hikâyesini okumak dert oldu bana. Sonunu bildiğim halde her sayfasını umutla çevirdiğim kitap. Portakal mı mandalina mısevdiğini bilmez mi insan? Hiç sorulmadıysa nerden bilsin ki