📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Atatürk'ün en iyi anlatıldığı kitap bu kitap bence. Kitabın sonlarında Atatürk'ün ölüm kısmını okuyunca ağladım. Atatürk yeni ölmüş gibi hissettim. Keşke Atatürk döneminde yaşasaydım. Okumanızı öneririm çok güzel bir kitaptı
Pek çok insan hayatta başarıya veya mutluluğa yönelik pek çok faaliyete başlamakta işin neredeyse sonuna kadar gelmekte ama çevreden yeteri onayı görmedikleri için mutlu sana varamadan vazgeçmektedirler