Beni kahkalarla güldüren ve bazen düşündüren bir kitap oldu. Şerif İzgören'in yazım tarzı çok farklı ve güzel. Çok akıcı bir kitap, hiç bitmesin istedim. Öneririm
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitapta çok fazla karakterin oluşu kafa karıştırıcıydı ve bazı olaylar neden oldu onu da anlamadım kimin iyi kimin kötü karakter olduğunu da bazen anlayamadım çok kafa karıştırıcı bir şekilde yazmıştı sonu da bence iyi bitmedi. tasvir açısından da iyi değildi bu yüzden tavsiye etmiyorum