Kitaplar, bazen mükemmel bir dünyanın içererisinde bizi keşfe çıkarırlar;bazen ise sonu olmayan dipsiz bir kuyunun içerisine düşeriz.
"Kitap"
"Resim"
"Müzik "
Bir gün "Yalnız olmanın güzelliği özgürlüğündedir," demişti, artık uzaklarda olan mavi gözlü yabancı. "İstediğin zaman, istediğin yere gidebilirsin ama etrafında birileri olduğu zaman onlarla kalman gerekir, onlara hareket etmen, uyum sağlama..."
Sonra başını kaldırıp gülümsemişti." Herhangi birini, özgürlüğünden daha çok sevebilir misin?
" Hayır."
Gülümsedi : Mavi gözlü yabancı.
"Çünkü özgürlüğe sahip degilsin, insan sadece eksikliğini uğruna çabalar. O gece sen sevgi istemedin, özgür kalmak istedin. Bu yüzden benim küçük kızım, Sen hiç kimseyi sevemezsin."