Her insanın yaşamı, onu kendisine götüren bir yoldur, bir yol taslağıdır. Hiçbir insan yüzde yüz kendisi olamamıştır, ama yine de herkes gücü yettiğince ilerler bu yolda...
Doğru tavırla yaklaşacak olursak acı çektiğimiz her dönem bizi daha da güçlülendirmeye yarar, böylece sürdürmek istediğimiz hayatı yaşamaya daha muktedir oluruz
Yapmaya can attıklarımız, eğer buna değecek şeylerse, başarısızlık riskini barındırır ve yol açtığı acılar başarılarımızı daha da çok taktir etmemizi sağlar.