Bazen orta yerde duran bir örtü kalkar ve tam o anda hayatın ne kadar kötü ve acımasız bir yüzü olduğunu dehşetle fark edersiniz.Her şeyin bir cevabı olduğuna inanmak saf bir iyimserliktir.
Bir türlü tadamadığım yakıcı bir duygunun pençesine düşmek istiyordum:böylece yaşadığımı hissedebileyim ;
günah,şehvet,acı,pişmanlık,
suçluluk kavursun içimi .
İçimdeki ve evimdeki boşluk dolsun .Beni yakan ateşi saklamak olsun işim.Günler daha hızlı geçer.Zaman anlam kazanır...