İnsan her an ,her yerde kabuğunu kırabilir.Bunun yeri ve zamanı yoktur.Kabuğunuzu kırmanız için ne yapmanız gerekiyorsa onu yapmalısınız.İnsanlar bazen hatalardan ders almaz,o yüzden hatasını en göze batar şekilde ona tekrardan göstermeniz gerekir.
Yolculuk hiç bitmez,siz özgür kalıncaya kadar devam eder.
"Hayat garipliklerle dolu. İnsanın bu garip hayata bu kadar tutunması enteresan .
.......
Bir saniye sonrasını tahmin edemediğimiz hayata bu kadar tutku ile bağlı olmak tüm insanların sorunu sanırım."