Güçsüz bir vücut ruhu güçsüzleştirir.insanlar için iyileştirdiğini öne sürdüğü Tüm hastalıklardan daha zararlı olan tıbbın gücü buradan geliyor.kendi adıma,hekimlerin hangi hastalıklarımızı iyileştirdiklerini bilmiyorum ,ama bize daha çok kötü hastalıklar verdiklerini biliyorum :korkaklık ,ödleklik ,saflık,ölüm korkusu,hekimler vücudu iyileştirsede cesareti öldürüyorlar.cesetleri yürütseler bundan bize ne ?bize insanlar gerek ,ellerinden insanların çıktığı da hiç görülmüyor .
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir”diye geçirdi içinden” Dünya zevklerinin ve Dünya malının insana hayır getirmeyeceğini daha çoçukken öğrendim hanidir biliyordum bunu ama ancak şimdi yaşadım,ve şimdi biliyorum belleğimle değil gözlerimle yüreğimle midemle biliyordum böyle olduğunu ne mutlu bana ki biliyorum artık !”