Ve bütün olan bitenden sonra ne değişti ki? Herkes öldü neticede,iyisi ve kötüsü,güçlüsü ve zayıfı,yaşamayı seveni ve yaşamaktan nefret edeni.Hepsi öldü.Her şey sona erdi.
"İnsan ırkı,medeniyete doğru giden kanlı tırmanışın başladığı ilkel dönemlere yeniden geri dönmeye mahkûmdur.Biraz gelişip de yer kıtlığını hissettiğimizde birbirimizi öldürmeye başlayacağız."