Merhaba!Ben Ceylin 6.sınıfa gidiyorum.13 yaşındayım.Kitap okumayı çok seviyorum ve burada da sevdiğim alıntıları paylaşıyorum.İnstagramda @kitap.nefesi0 adında bir bookstagram hesabım var kitapları yorumluyorum.Bakabilirsiniz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanlar hep kusurlarımızı görür,gece karanlık gökyüzünü izlerken nasıl ki sadece yıldızlar dikkat çeker,insanlar da hep bizim kusurlarımızı görür.Kusurlarımız bizim yıldızlarımızdır,bırak parlasınlar.”
“İçimde dolaşan hayal kırıklığı hissi bana kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlatırken yapayalnız olduğumu hatırladım.Bana ilaç olacağını düşündüğüm kişi yeni bir yara açmıştı bende.”