Ceylin

Ceylin
@Kitapp_nefesi0
Merhaba!Ben Ceylin 6.sınıfa gidiyorum.13 yaşındayım.Kitap okumayı çok seviyorum ve burada da sevdiğim alıntıları paylaşıyorum.İnstagramda @kitap.nefesi0 adında bir bookstagram hesabım var kitapları yorumluyorum.Bakabilirsiniz
Öğrenci
26 Aralık 2008
1 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
no.26
“Dumanlar benden yükseliyor olabilirdi ama artık yanmıyordum.”
Sayfa 125 - Mine
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
no.26
“Çünkü en ilham verici olay acılardır.”
Sayfa 65 - Efe
no.26
“Kendimi yaşamaya değer görmediğim her şey benim bu hayattaki esaretimdir.”
Sayfa 12 - İndigo
“İnsanlar hep kusurlarımızı görür,gece karanlık gökyüzünü izlerken nasıl ki sadece yıldızlar dikkat çeker,insanlar da hep bizim kusurlarımızı görür.Kusurlarımız bizim yıldızlarımızdır,bırak parlasınlar.”
Sayfa 101
“İçimde dolaşan hayal kırıklığı hissi bana kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlatırken yapayalnız olduğumu hatırladım.Bana ilaç olacağını düşündüğüm kişi yeni bir yara açmıştı bende.”
Sayfa 98