Ceylin

Ceylin
@Kitapp_nefesi0
Merhaba!Ben Ceylin 6.sınıfa gidiyorum.13 yaşındayım.Kitap okumayı çok seviyorum ve burada da sevdiğim alıntıları paylaşıyorum.İnstagramda @kitap.nefesi0 adında bir bookstagram hesabım var kitapları yorumluyorum.Bakabilirsiniz
Öğrenci
26 Aralık 2008
1 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Ceylin

, bir kitabı okumaya başladı
R. Gaye Önel
7.2/10 · 1.680 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
no.26
“Dumanlar benden yükseliyor olabilirdi ama artık yanmıyordum.”
Sayfa 125 - Mine
no.26
“Çünkü en ilham verici olay acılardır.”
Sayfa 65 - Efe
no.26
“Kendimi yaşamaya değer görmediğim her şey benim bu hayattaki esaretimdir.”
Sayfa 12 - İndigo
“İnsanlar hep kusurlarımızı görür,gece karanlık gökyüzünü izlerken nasıl ki sadece yıldızlar dikkat çeker,insanlar da hep bizim kusurlarımızı görür.Kusurlarımız bizim yıldızlarımızdır,bırak parlasınlar.”
Sayfa 101