Merhaba!Ben Ceylin 6.sınıfa gidiyorum.13 yaşındayım.Kitap okumayı çok seviyorum ve burada da sevdiğim alıntıları paylaşıyorum.İnstagramda @kitap.nefesi0 adında bir bookstagram hesabım var kitapları yorumluyorum.Bakabilirsiniz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanlar hep kusurlarımızı görür,gece karanlık gökyüzünü izlerken nasıl ki sadece yıldızlar dikkat çeker,insanlar da hep bizim kusurlarımızı görür.Kusurlarımız bizim yıldızlarımızdır,bırak parlasınlar.”