Merhaba!Ben Ceylin 6.sınıfa gidiyorum.13 yaşındayım.Kitap okumayı çok seviyorum ve burada da sevdiğim alıntıları paylaşıyorum.İnstagramda @kitap.nefesi0 adında bir bookstagram hesabım var kitapları yorumluyorum.Bakabilirsiniz
“İçimde dolaşan hayal kırıklığı hissi bana kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlatırken yapayalnız olduğumu hatırladım.Bana ilaç olacağını düşündüğüm kişi yeni bir yara açmıştı bende.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖