Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Özlem

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
44/70 kitap - %63 tamamlandı
44 kitap okudu
70 kitap
7,6bin sayfa
0 inceleme
189 alıntı
Reklam

Özlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
14 günde okudu
·
2020 24. kitabı
Pablo Neruda
8.1/10 · 109 okunma
Sevilmek mi ? Öyleyse bırakma yüreğini...
Sayfa 85·Kitabı okudu
Birer birer, seve seve çıktığım aşk basamaklarını; onar onar, söve söve iniyorum şimdi! Cemal Süreya