Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Özlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
15 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Yaşar Kemal
7.3/10 · 11,2bin okunma
Reklam

Özlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
23 saatte okudu
·
2021 1. kitabı
Songül Ünsal
7.5/10 · 1.413 okunma
Kendimi kendime şikayet ettiğim günlerdeyim.
Sayfa 8·Kitabı okudu
O iyi insanlar o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna insanın piçine kaldık. Yaşar Kemal
Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. ‘Ben’ deyip susması, ‘sen’ deyip ağlamaklı kalması… Nazım Hikmet Ran