Gülcann

Sizi seven birinin ölümü, artık hayatınızda daha az sevgi olacağı anlamına gelir…
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik…”
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
En korkuncu, yalnız başıma ölecek olmam. Beni rahatlatmak, elimi tutmak, gözlerimi kapamak için yanımda olmayacaksın. Bir yandan da, bütün bunlardan kurtulduğuna seviniyorum. Sen en azından, hiçbir zaman dul olmayacaksın.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Alıntı
Yalnız olmaktan bıktım artık, bıktım her geçen gün daha yalnız, daha yaşlı, daha çirkin olmaktan...
Sayfa 10·Kitabı okudu
Alıntı
Ağzına mukayyet olmayan bir insanın insanlığından ne çıkar ?
Sayfa 82·Kitabı okudu
Alıntı