'' Bu tek çocuk yasasının tek faydası oldu: Ebeveynler bir başkasından daha fazla çoluk çocuğa sahip olmaya heves etmedi. Seçim şansları yok. Bu arada, hiçbir çocuk erkek ya da kız kardeşinin kendisine tercih edildiğini düşünmeyecek. Daha az acı. Daha az istenmeyen çocuk.,,