Sevdiğin bir kişi kitap gibidir,her okuyucuda kitabın iyi sonla bitmesini ister,gerçek hayatta aradığı mutluluğu ondan bulmak ister.İşte tamda bur da eğer kitaplarda hep kötü sonla biterse bir daha okuyamazsın.
Kitaplar hayallerin gerçek yüzüdür,yaşayamaz ama sana nasıl olduğunu düşündürür.
"Ben günah işledim,sen günah işledin.Herkes işler.Hepimiz eşitiz.Bizi birbirimizden ayıran şey günahlarımızla nasıl yaşadığımız.Ben elimden gelenin en iyisini yaptım.Ve şimdi görüyorum ki bu yeterince iyi değilmiş.Olan biteni silmeye yetecek kadar iyi değil."