...benim deli olduğumu düşünebilirsiniz, dedi ona körlerin ısrarcı bakışlarıyla, "ama uyumak istediğimde gittiğim bir yer var içimde! Ah, bunun komik olduğunu biliyorum ama öyle işte.
Insan olmanın keyfi bambaşkaydı, hayatın en büyük hazlarından biriydi. Ama yine de içi buruk bir şekilde, hiçbir zaman tamamıyla karşılık bulamayacağını hissediyordu.