📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öfkeyi öldürücü bir gazap olarak adlandırırdı. Ya da buna ne denir ki? Kısa devre. Mizaç. Nefesinin kesilmesi. Küçümseme. Aşağılama. Darmadağın oldum, kimse beni teselli edemez. Öfke bir tür oburluktur. Kızgınlık insanı yer bitirir, insan da kızgınlığı sürekli bir şekilde silip süpürür.
Eğer insan böyle bir öfkeyi sırtlanacak kadar talihsizse bunu kontrol etmesini öğrenmelidir, derdi.