Okuduğum en güzel romantik kitaplardan biriydi,dram kısımları da çok güzel yazılmıştı.. Jackson Emery karakterine aşık oldum.Kitapta en beğendiğim detaylardan biri de ön yargının çok güzel bir şekilde anlatılmasıydı.Grace karakterinin kendini bulması da çok güzeldi.Bazen kendimizi bulmak için zorlu yollardan geçmemiz gerekir,Grace de tam olarak böyle zor yollardan geçti.. Unutamayacağım kitaplardan biri oldu..