İşin güzel yanı da bu zaten, bilmemek. Nereye gittiğini biliyorsan, sadece bildiğin yerleri görürsün, ama kaybolmuşsan, hiç bilmediğin yerler çıkar karşına, hiç bilmediğin güzellikleri keşfedersin. İşte bu yüzden, iç dünyamda kaybolmaktan korkmamaya başladım artık.