Sayfa Arası

Sayfa Arası
@Kitapseverbirmuvahhide
İmam Ahmed رحمه الله şöyle demiştir: Yalnızlığın kalbi en çok rahatladan şey olduğunu buldum..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beni hep hatırla diye yüreğine unutmabeni çiçekleri ekmek isterdim.Söylesene, hâlâ hatırlıyor musun bizi? Yoksa çoktan unuttun mu beni?"
Kitap Alıntısı
Gün ağarıyor, unut artık Yum gözlerini, inan yarın daha güzel olacak Bırak, bütün acıların dünde kalsın Unut diyorum Unutmalısın,Unutacaksın...
Şiir
"Unutmak gerek unutulması mümkün olmayan şeyleri Unutmak gerek Biliyorum..."
Şiir