Kitap çok kısaydı akıcıydı yani bir yarım saatte ya da bir saatte okudum.Mitolojik bir hikayeyi anlatıyor kitap.Ana karakterimiz Galateia kendisi bir heykel Galateia’yı yapan heykelci ise Pygmalion ise onun özgürlüğünü kısıtlayan ona baskı kuran yaşamını yaşamasına izin vermeyen biri.Galateia’nin bir kızı var ismi Paphos Pygmailon hem Paphos’un hem de Galateia’nın özgürlüğünü kısıtlıyor.Galateia özgür olmak istiyor lakin esir durumda.Kızının da böyle olmasını istemiyor ve ona yapabildiği kadar iyi bir hayat sunmaya çalışıyor yazı yazdırıyor öğretmen tutuyor gezdiriyor vs. yine de Pygmailon engel oluyor.Kısaca böyle bir konusu var kitabı çok beğenmedim orta diyebilirim 7 verdim çünkü çizimlerini çok sevdim hızlıca okudum ama okurken çok zevk aldığımı ya da etkileyici bulduğumu söyleyemem.Okuyacaksanız beklentilerinizi yüksek tutmayın pişman olabilirsiniz.Kısa ve keyifli bir okuma istiyorsanız okuyabilirsin.Sonuç olarak ortaydı.
“İnsan bir kez geleceğini tasarlamışsa onu yaşamış sayılırdı.İnsanın kafasında kurup gözünde canlandırdığı şey, tıpkı diğer gerçekler gibi bir gerçeğe dönüşürdü. Asla yok edilemezdi, ama her türlü saldırıya açıktı.“