“Bana bir mezar kazar misin Jasiek?”
Gözlerini bana çevirdi ,votka kokuyordu.
“Ne,ölmek mi istiyorsun?”
“Lazım olacak nasıl olsa.”
Öldüğünde kazarlar,acelen ne?
“Yok ,ben duvarlı kabir yapacağım,o da zaman alıyor.”
“Mezar olsa,kabir olsa ,isterse duvarlı olsa,çürümeyecek misin sanki?Çürüyeceksin,çürüyeceksin.”