Hep yasamak isterdim,ölmek değil.Yaşamak,yaşamak,daha uzun,daha çok.Yaşayacak bir sey olmasa bile.Gerçi yaşayacak bir sey olması o kadar önemli mi?Belki de her sey boş,insan sadece boşa kürek çekmeyi seviyor.Kim bilir,yasamak Tanrı’nın buyurmayı unuttuğu on birinci emirdir.Ya da herkesin yıldızında veya başka bir kitapta yaşamak gerek yazıyordur.Bu yeterli olmalı.Herkesin her şeyi bilmesi gerekmez.At bir sey bilmez ama yaşar.Arı ,örneğin ,balının insan tarafından alınacağını bilse bal yapmaz ki.İnsan ,attan ve arıdan daha mi iyi?