Efendimiz İsa’nın kendisi pek büyük değil ama dikenli tacı Kartal yuvası kadar.Altında durduğunda ,sanki bir darağacının altında duruyormuşsun da asılı bir adamışsın gibi kafanı yana yatırman lazım .Niye bu kadar yüksek ki?Ölüme tepeden bunca uzun zaman bakılmaz.İnsanın boynu tutulur.Yalnızca havaya veya leyleklerin nasıl uçtuğuna bakmak icin yukarıya çevirir kafasını insan,ölümse seni aşağıya çeker.Başını yukarı kaldırmışken ağlamak bile zordur.Gözyaşların boğazını tıkar ,gözünün yerine midene akar.