İtiraf ediyorum kitaba ilk başlarken tum duyduklarima ragmen yinede bildiğimiz bir aşkı düşündüm gerçi icinde vardi ama ilerledıkce dünyevi bi durumdan kurtulup ilahi askin nasil güzel anlatildigini gordum ve kendimi kitabi okurken bulduğum icin sansli hissettim bu yorumu yazarken bıle hala icim urperir mutlaka okuyun