Serap Kaya

Serap Kaya
@Kitapsevmek
Bana sorarsanız zor durumlardan tek bir çıkış yolu vardır: İnanç ve kendine güven
Sayfa 69·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hep yalana inanmaya alışmış olanlar doğruya inanmakta güçlük çeker
Sayfa 94·Kitabı okudu
Herkes uydurma bir kişilik taşımaya başladığı için beni de öyle sanıyorlar. Bu kadar basit her şey. İnsanların alçaklıkları da bundan ileri geliyor kimi zaman kendilerini aşmaları da...
Sayfa 93·Kitabı okudu
... kimse olduğum gibi görmek istemiyor beni. Nasıl söylesem... herkes kendi icat ettiği gibi bakıyor bana.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak.İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi tamamlanmış olarak görebilir.
Sayfa 91·Kitabı okudu