Herkes uydurma bir kişilik taşımaya başladığı için beni de öyle sanıyorlar. Bu kadar basit her şey. İnsanların alçaklıkları da bundan ileri geliyor kimi zaman kendilerini aşmaları da...
Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak.İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi tamamlanmış olarak görebilir.