Kitaptar Picasso

Kitaptar Picasso
@Kitaptarpicasso
Sevgi ne güzel şey değil mi? Bir çiçeği seviyorsun, yeşerip filizleniyor. Bir hayvanı seviyorsun seni görünce mutlu oluyor. Bir adamı seviyorsun omzunda uyuyorsun.. Sevgi ne güzel şey değil mi?
Reklam
Ve elleri birbirlerinin elinde, kalpleri birbirlerinin avucundaydı.
Sayfa 233·Kitabı okudu
Yine 16 nöbetindeyim son 4saat dayan narin bedenim *_*
Bitmez tükenmez şikayeti sadece zaman, zaman, zamandı!
Sayfa 149·Kitabı okudu
Onun için dünyada sadece bir güzel kadın vardı ve o kadın da şimdi Martin'in yanındaydı.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Reklam