naz

naz
@Kitaptuelll
carpe diem!
Öğrendim ki; hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada…
Mor Ve Ötesi/ Araf
Kalbin işine bak yüzüne bakamaz Ağlar durur sen uyurken Yalnız olamayan böyle mi yapar? dersen anlarım
Müzik
Pilli bebek/Olsun
Yorgun gecelerin ardından Hep aynı yere dönerken Islak sokaklar boyu düşündüm Solmuş insanların yüzünden Gülümseme beklerken Tren yolları boyu düşündüm
Müzik
Anılar,insanın vücudunu içten içe ısıtan şeylerdir.Fakat aynı zamanda insanın içini lime lime de edebilirler.