Bu tükeniş çağının orta sınıf hayaletleri olan bizler için,günün koşullarına göre yeri orta- üstle orta-alt arasında değişen, her gün biraz daha inceltmeye çalıştığı zevklerine sıkı sıkı tutunarak yaşayan biz zavallı hayaletler için yeni bir gün yok artık.Umut bitti.
"İnsanların birer uyurgezer olarak dolaştığı, cellatları çocuklarının sütüyle beslediği, kurtuluşlarını gerçekleştirmek için küçük parmaklarını oynatmak istemedikleri bir ülkede yapılacak tek şey , insanın kendi paçasını kurtarması ; başka bir deyişle o ülkeden tası tarağı toplayıp kaçmasıdır." Diye düşünüyorum