Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
Ve Sen Kuş Olur Gidersin
“Aslında olağandışılığın ne olduğunu anlamak için olağanın ne olduğunu bilmek gerekiyor galiba”
Sayfa 13 - DK·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Yaşadım Demek İçin Ne Yapmalı?
''Hukuk devletini sarstığınızda devlet halk için değil, halk devlet için var olmaya başlar.''
Sayfa 180 - TUHAF·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Yaşadım Demek İçin Ne Yapmalı?
''Her hikayenin kahramanı bazı zorluklarla karşı karşıya kalmalıdır ki kahraman olabilsin.''
Sayfa 119 - TUHAF·Kitabı okudu
Alıntı
Parasız Yatılı
''İnsan nelere alışmaz.''
Sayfa 154 - YAPI KREDİ YAYINLARI·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam