Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
Nietzsche Ağladığında
''Ben hep yalnız bir insan oldum. Her zaman da yalnız olacağım. Bu yazgıyı kabul ediyorum.''
Sayfa 176 - AYRINTI·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nietzsche Ağladığında
''Ben ümitsizliği tedavi edemem Doktor Breuer. Onu incelerim. Ümitsizlik öz farkındalık uğruna ödenen bir bedeldir. Yaşama derinlere inerek bakacak olursunuz, ümitsizlikle her zaman karşılaşırsınız.''
Sayfa 175 - AYRINTI·Kitabı okudu
Alıntı
Sıfır Noktasındaki Kadın
''Portakal mı seversin, mandalina mı?'' diye sordu. Cevap vermeye çalıştım, ama sesim çıkmadı. O güne kadar kimse bana portakal mı mandalina mı sevdiğimi sormamıştı. Babam bana hiç meyve almazdı, amcamla kocam da ne istediğimi hiç sormadan alırlardı. Açıkçası, ben de mandalinayı mı, portakalı mı tercih ettiğimi hiç düşünmemiştim.''
Sayfa 55 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı
Sıfır Noktasındaki Kadın
''Hiçbir şeyden korkmayacaktır; çünkü onu incitebilecek her şeyi zaten yaşamıştır.''
Sayfa 90 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı
Sıfır Noktasındaki Kadın
''Kız çocuklarından biri öldüğü zaman babam her zamanki gibi yemeğini yer, anneme ayaklarını yıkatır, sonra yatmaya giderdi. Ölen çocuk erkekse babam annemi dövdükten sonra yemeğini yiyip gene yatağa yollanırdı.''
Sayfa 30 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı