Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
İnsanlığımı Yitirirken
''Mutluluk! Tanrım, benim gibi birinin duasını kabul edecek olursan şayet, ömrüm boyunca bir kez olsun bana da bu mutluluğu bahşet.''
Sayfa 76 - SEL·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beyaz Gemi
''İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir.''
Sayfa 162 - ÖTÜKEN·Kitabı okudu
Alıntı
Beyaz Gemi
''Şimdi herkes bilgiliydi, okur yazardı. Bu çocuk masalına kim inanır?''
Sayfa 76 - ÖTÜKEN·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan olmak
''Narsist kişi, bir yandan için için aşağılık duyguları yaşarken, bir yandan da kendisine hayranmışçasına davranır.''
Sayfa 117 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan olmak
''Olumsuz duyguların bastırılmasını zorunlu kılan bir ortamda yetişmiş olmak düşmanca eğilimlerin gelişmesine ve insanın kendisine yabancılaşmasına neden olur.''
Sayfa 74 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı