Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
İnsan olmak
''Çocuğa sürekli olarak eski hatalarını hatırlatan ana-babalar, kendi sevgisizliklerini haklı gösterecek gerekçeler arayan kişilerdir.''
Sayfa 43 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan olmak
''Kadercilik ve uyuşukluk, çevreyle baş edememenin doğal sonuçlarıdır.''
Sayfa 30 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan olmak
''Bir toplum oturdukça cezaları da hafifler.''
Sayfa 20 - METİS·Kitabı okudu
Alıntı
İçimizdeki Şeytan
''Asıl iyilik tanımadıklarımıza yaptığımız iyiliktir; halbuki biz bütün hüsnüniyetimizi dostlarımıza saklayıp bunların dışında kalanları bir çırpıda ve kısa bir hükümle fena addediyoruz.''
Sayfa 142 - CAN·Kitabı okudu
Alıntı
Kardeşimin Hikayesi
''Konuşacak bir şeyleri olmadığı için tavla, kağıt oyunu falan oynayarak tahammül edebiliyorlar bu hayata ve de birbirlerine.''
Sayfa 212 - İNKİLAP·Kitabı okudu
Alıntı