"Sahi Sevgi neydi?" Bu eseri tarif etmek için bence bu soru ideal. Toplumdaki birçok kişiye göre akli dengesi yerinde olmayan bir kadın. Ama ona istemeden saygı duyar en katı insan bile. Bir nevi mecnunu hatırlarıyor. İtiraf edelim, her ne kadar davranışları bize zıt olsa dahi herkes böyle sevilmek ister. İnsanı özendiriyor buruk bir hüzünle. Tekrar okur muyum? - Evet
Kelimelerin yetersiz kaldığı bir eser. Psikolojik baskının her yönden etkisi ve görünümünü gözler önüne sermiş. Özellikle günümüzdeki kadın cinayetlerine adeta ışık tutmuş. Tekrar okur muyum? - Evet (ama üzülmemek için okumaya bilirim)
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Koridor Yayıncılık · 202082,1bin okunma
"Bir insanın başardığı ve başaramadığı herşey doğrudan kendi düşüncelerinin sonucudur" Katıla katıla gülüyorum :) Makale tipli bir eser olmuş, herhangi somut kanıt yok, sadece herşeyin sorumlusu siz gözüküyorsunuz. Tekrar okur muyum? - Asla
Düşüncenin GücüJames Allen · İkilem Yayınevi · 20194,981 okunma