D.

D.
"iyileri aptal sandığınız yerde, yitirdik insanlığımızı."
Sigmund Freud insanların çoğu özgürlüğü gerçekten istemezler; çünkü sorumluluk gerektirir ve insanların çoğuda bundan korkarlar🌻
Kemal isimli okura yanıt verildi
D.
kesinlikle öyle. düzelmesi umuduyla
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.