D.

D.
"iyileri aptal sandığınız yerde, yitirdik insanlığımızı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Nasıl hıristiyan olunur?" Diye reklam geliyor sürekli. Sonunda dinden çıkaracaksınız insanı. Yapmayın, etmeyin. Açıp okuyasım geliyor.
D. isimli okura yanıt verildi
D.
dinini bilirsen istersen sabahtan akşama kadar çıksın karşına ve yahut oku etki altına girmesin. "iyi okumalar dilerim"