İlk once Tanrıdan rahmet diliyorum Doğan Hocaya.....İncelemeye gelsem bu bir standart kişisel kitabi deyil,mesela bunu böyle yap onu öyle koy saat 5de kalk saat 8 de uyu daha nelerrr nelerr hepsi tuzak böylesine boş laflarla çolkarı yataklarında uyurken parala cebe iniyor...Bu kitap MUAZZAM çünkü Hocam kendisi farkına vardı,farkına vardığını kendisi deyerlendirdi,ve kendisi eyleme geçdi.Burada bir ömür yaşandı,sınandı,düşünüldü,yalnışlar yapıldı ve o yanlışlar düzültildi,bunlar hepsi zaman,hayat,yaşam.Bu Yüzden kitapı ısrarla öneriyorum muazzam möhteşem bir kitap iyi okumalar dilerim.
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Muazzam yine kısa lakin çokkk anlamlı bir kitap sorgulatan ve düşündüren.Okuyun mutlaka.kitaplarla bir ömür sürmek muhteşem bir şey.Kitaplara karşı hep düşünceli olmanız arzusuyla!
Bu kitap bana felsefeyi sevdirdi..Mutlaka okuyun Muazzam Muhteshem bi kitap 3 kez okumaya bashladim her defasinda dushuncelerimi ve fikirlerimi yeniledi.Bu kitap bi not defteri gibi hep uzerimde olsun isterim ). .Okuyup dushunmenizi shiddetle oneriyorum...
Muhteshem cok tesir edici geldi bana....Bir Peygamberi dini kitaplardan daha cok ve etrafli tanitdi bana Bir insanin,bir babanin,bir iman shovaliyesinin,bir Peyqamberin dushuncelerini ve fikirlerini yashatdi bana mMuazzam bir eser mutlaka okuyun dushunerek omuyun...Kitapsiz hayat olmamak arzusuyla!
Muhteshem,Muazzam bu kitap hep benimle benim bir parcam artik olcuce kucuk ama anlamca dunyalar kadar buyuk bir kitap.Altini cize cize kitapda bir bosh yer birakmadim)Gorunushlerin olduqu gibi olmadiqina birdaha inandim.Dushunmek muhteshem bir hiss!