Kemal A.

Kemal A.
@Kmlasln7
Okumak, insanca bir eylemdir.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım. Hakiki hayatım, benim için can sıkıcı bir rüyadan başka bir şey değildir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok.
Alıntı

Kemal A.

, bir kitap okudu
10/10
·256 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2025 14:01
·
2025 6. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacağız. Şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim.
Edebiyat