sTera

sTera
@Kocsvg
Kötüyüz, kabul edelim. Bizler yirmi birinci yüzyılın fiyasko insanlarıyız, konuşacağız fakat hiçbir tarih yazmayacak bizi." 
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlatmak istiyorum, dinlemiyorsunuz!
Yanlışsam düzeltin; Kaç doktor bir ameleye aşık olmuştur ki ?
Bence dünyada yaralı bir kadından daha güzel bir şey varsa o da yaralarını korkusuzca yazabilen kadındır. Çünkü onda dünyanın en muhteşem bileşimi vardır: zeka ve cesaret...
Sayfa 87·Kitabı okudu
Mahmut Han çok yakışıklı bir adamdı. Kürtçe konuştuğu zamanlar çok daha candan, sıcak, yakışıklı oluyordu. Ulu bir kartala benziyordu.