Korhan

Çağımız çalışma asrıymış, öyle diyorlar; aslında acı, sefalet ve çürüme asrı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çalışma kapitalist toplumda her türlü entelektüel soysuzlaşmanın, her türlü organik bozulmanın sebebidir.
Bir ulus ne kadar bolluk içinde yaşarsa yaşasın, bu zenginlik birkaç kişi arasında bölündüğü sürece geri kalanlar sefalet içinde kalır.
En iyi şeyler en kötü adamların payına düşeceği için adalet olmayacak, her şey birkaç kişi arasında paylaşılıp diğerleri sefalet içinde kalacağı için de mutlu olunamayacak.
Nerede bir koyunun daha yumuşak ve kaliteli yün verdiği bir toprak varsa bütün soylular ve üst tabaka orada. Hatta azizler ve başrahipler bile!